Pasiuni

Blogul cuprinde articole si poze cu produse crosetate de mine, unice si originale - cu scheme si descrieri sau cu povestea unui produs mai special. De asemenea, articolele sunt pozitive, optimiste, amuzante, îți redau o poftă de viață, de tot ce e bun și frumos în această lume. Vă invit să urmăriți blogul savurând niște articole pe gustul fiecăruia, completate de imaginile inedite cu articole handmade.

Barbatii au nevoie de atentie


Înainte să trecem la ceva mai mult sau mai puțin serios mă gândeam că bărbații noștri dragi de obicei sunt prea ocupați să piardă timp de gândire despre ce o să îmbrace. În schimb femeile pentru care orice detaliu contează la îmbunătățirea apariției scenice, muncesc la această rutină zi de zi pe când bărbații încercă să ducă povara acestei lumi, iar dacă are o femeie pe lângă el e și mai bine fiindcă va avea de la cine să ceară ciorapi curați să cămăși călcate. Sună ironic și puțin banal..., nu toți suntem la fel, iar fiecare familie cuprinde o gamă de reguli și de obiceiuri unice și adesea înțelese doar de ei, așa că problema împărțirii rolurilor și a principiilor nu va fi soluționată.
Majoritatea lucrurilor croșetate de pe acest blog sunt destinate femeilor, nu am făcut-o intenționat, nu am vrut sa fac vreo discriminare doar că aproape toate schemele și modelele pe care le am sunt in special pentru femei, in consecință sau nu, ele sunt si cele mai interesate de acest produs. Și dacă toate acestea nu au fost îndeajuns, singurele lucruri comandate de barbați au fost tot pentru femei. Mă întreb oare asa se întâmplă doar cu obiectele croșetate? ( ar fi bine sa fie la toate celea :) )
Oricum, dacă noi femeile avem aceasta capacitate ceva mai dezvoltată de a pierde timpul gândindu-ne la haine, accesorii, bijuterii și multe alte chestii, ar trebui sa nu fim egoiste și sa ne gandim și la bărbații de lângă noi. Îi propui să-și ia o cravată nouă, și să-ți cumpete o rochie care să se asorteze perfect la cravata lui. Desigur pe ambele le alegi tu, care esti cea pricepută, fiindcă ai văzut pe multe site-uri importante ce se poartă, ce culori, ce modele și dacă nu ai grijă de bărbatul de lăngă tine să nu ajungi intr-o bună zi că te plictisește prezența lui, așa că dnul ar trebui să fie bun să să se supună la capitolul unde ea stie tot.
Să lăsăm totuși ironia și fantasticul pentru un simplu zâmbet.
Iarna aceasta am crosetat o căciuliță pentru bărbați. Nu a fost vre-un moment de inspirație cât mai degrabă o ieșire din situație, atunci când cineva apropiat avea nevoie de căciulă și a doua zi trebuia să plecăm la un drum lung. De seară până dimineață a fost nou nouță și a trebuit să îndeplinesc dorințele și standardele modei, deși dacă era după dorința mea, nu avea să arate așa. Oricum, a ieșit destul de bine, mai ales in comparație cu căciulile astea în modă de anu ăsta care mi se par ridicole și amuzante.





2 comentarii:

frumos articol

 

imi place cum scrii....

 

Trimiteți un comentariu