Pasiuni

Blogul cuprinde articole si poze cu produse crosetate de mine, unice si originale - cu scheme si descrieri sau cu povestea unui produs mai special. De asemenea, articolele sunt pozitive, optimiste, amuzante, îți redau o poftă de viață, de tot ce e bun și frumos în această lume. Vă invit să urmăriți blogul savurând niște articole pe gustul fiecăruia, completate de imaginile inedite cu articole handmade.

Vise împlinite

E un lucru firesc să avem dorințe, speranțe, vise, idealuri. Cel puțin eu, mă învârt în jurul acestor cuvinte până le contopesc de tot.

Dorințele se împlinesc, desigur, nu întotdesuna așa cum ne-am fi dorit. Uneori înțelegem că am greșit undeva și reîncepem propriul ritual al dorințelor cu mai puține greșeli.

Nu v-am spus nimic nou până acum și nici nu cred că o voi face degrabă, pentru că nu am descoperit nimic, doar am înțeles câte ceva. Am înțeles că nu doar eșecurile și greutățile te învață să fii mai puternic. Împlinirile unor vise te învață să privești tot mai departe.
”Când vrei ceva cu-adevărat, întregul Univers conspiră, ca tu să-ți împlinești dorința.” (Alchimistul/ Paulo Coelho)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu