Pasiuni

Blogul cuprinde articole si poze cu produse crosetate de mine, unice si originale - cu scheme si descrieri sau cu povestea unui produs mai special. De asemenea, articolele sunt pozitive, optimiste, amuzante, îți redau o poftă de viață, de tot ce e bun și frumos în această lume. Vă invit să urmăriți blogul savurând niște articole pe gustul fiecăruia, completate de imaginile inedite cu articole handmade.

Bolero


Adesea când plec la cumpăraturi, imi vine greu să-mi aleg ceva pe gustul meu, fiindcă devin mai pretențioasă când vine vorba să dau bani și să fiu sigură că acel lucru o să-mi placa de fiecare dată. Îmi vin diferite idei în minte şi ceea ce găsesc în magazine foarte rar se dovedeşte a fi ceva: "wow!". Şi invers, atunci când nu am de gând să-mi cumpăr nimic, sau nu am banii necesari la mine, tot ce văd, poate neintenţionat pe rafturi, mi se pare extrem de frumos.
Am început să croşetez cam de un an; nu erau primele încercări în acest domeniu, dar era începutul unei pasiuni, care îmi ţine mintea şi mânuţele ocupate :). Nu prea am croşetat articole vestimentare, decât căciuliţe, fulare şi alte chestii pe care le-am postat pe blog, dar dorinţa şi ideea să fac mai multe mă făcea să-mi imaginez că aş putea realiza ceva mult mai interesant decât lucrurile pe care mi le cumpăram chiar eu. Aşa că am incercat, iar sentimentul de mulţumire faţă de sine a fost pe măsură.
Acest bolero nu este primul şi sigur că nici ultimul la care am lucrat, celelalte o să apară şi ele pe parcurs, dar am ales sa-l postez primul, deoarece este ultimul finisat şi mi-a luat o groază de timp să-l termin. Prietena mea pentru care l-am făcut sigur a trebuit să aibă multă răbdare. Oricum, am croşetat şi am desfăcut de mai multe ori ca să-mi dau seama cum trebuie să fie ca să stea bine şi să fie perfect. Am avut ce învăţa, şi nu am învăţat de nicăieri. De fapt, am învăţat de la mine, de la propriul sistem de operare, logică şi memorie. Acest lucru m-a făcut să înţeleg că am un potenţial mare. Am mai multă încredere că pot realiza ceva ce nu știu încă cum trebuie să-l fac, dar dacă voi încerca şi voi munci la asta, atunci cu siguranţă voi avea succes şi multă mulţumire de sine. :)



9 comentarii:

ti-a iesit minunat...la cat mai multe :*

 

Multumesc! Voi încerca :)

 

vreau aşa ceva, doar că altă culoare, faci cumva şi la comandă? ))

 

Desigur ca fac la comanda, orice culoare, model, marime si se livreaza oriunde :D

 

admir oamenii caraora le cresc maiinile de unde trebuie si mai ales pe cei care au gust, rabdare, perseverenta. Frumos lucru!!!

 

Eu vreau de culoare neagră. Scrie-mi te rog pe mail detalii, cît costă, cît timp îţi trebuie etc.
irca.67@mail.ru

 

Salut Irina,
Am trimis un mail cu toate detaliile. Astept raspuns.

 

Foarte frumos modelul de bolero !
Poti sa-mi explici si mie in citeva cuvinte cum anume se face. Eu stiu croseta dar nu stiu care este tiparul pentru bolero.
cu simpatie,
Maria

marianagymaria@yahoo.com

 

Buna Maria! ti-am trimis un mail cu modelul de la care m-am inspirat. Spor la lucru si o zi frumoasa! daca il faci, sa-mi zici/arati cum a iesit.

 

Trimiteți un comentariu