Pasiuni

Blogul cuprinde articole si poze cu produse crosetate de mine, unice si originale - cu scheme si descrieri sau cu povestea unui produs mai special. De asemenea, articolele sunt pozitive, optimiste, amuzante, îți redau o poftă de viață, de tot ce e bun și frumos în această lume. Vă invit să urmăriți blogul savurând niște articole pe gustul fiecăruia, completate de imaginile inedite cu articole handmade.

Rochiţă croşetată pentru fetiţe


Această rochiţă am croşetat-o vara trecută, nu am publicat-o pentru ca aşteptam poze de la mămica fetiţei pentru care am realizat-o şi degeaba am aşteptat. Ştiu că în majoritatea cazurilor oamenii nu se ţin de cuvânt, dar adesea nu mai contează.
O fetiţă de doi anişori, ce poate fi mai frumos şi mai gingaş? Am avut o plăcere să croşetez rochiţa şi mai ales am fost fericită să văd cât de perfect îi stătea.
De multe ori când încep să croşetez ceva mă gândesc cam cât timp o să-mi ia. În funcţie de mai multe criterii îmi aleg timpul de lucru in care ar trebui să lucrez integral pentru ca acel ceva croşetat să fie gata. De prea puţine ori am avut dreptate. Uneori croşetam mai repede decât m-aş fi aşteptat, dar de cele mai multe ori mai târziu, uneori exagerat de târziu. Şi asta totuşi nu este o problemă, fiidcă vine şi timpul lor pentru că atunci când nu mai am ce şi pentru cine croşeta, deschid dulapul cu aţă şi acolo găsesc neapărat ceva ce am început şi nu am terminat.
Mai este o chestie foarte interesantă când croşetez, îmi vin în minte tot felul de idei, rezolvări de situaţii, uneori mă ajută să mă calmez, aşa că ieri când croşetam ceva destul de greu, mi-am dat seama că pot s-o fac destul de repede, mult mai repede decât perioada ceea de timp la care m-am gândit iniţial. Lucrarea este compusă din bucăţele mici pe care trebuie să le lucrez separat, şi am început să împart şi timpul în bucăţele mici, astfel timpul devenea mai mare, parcă mai încăpător. De obicei făceam câteva motive si mă plictiseam, dar ieri mi-am dat seama că pot să croşetez o floricică din aia atâta timp cât cântă un cântec, am încercat să ma încadrez în bucăţele de timp şi am croşetat de trei ori mai mult ca de obicei, în plus am ascultat şi multă muzică bună care m-a făcut să nu mă plictisesc şi să uit de ideea că lucrez la ceva "greu". Eu adesea ziceam că nu-mi ajunge o viaţă să croşetez tot ce mi-am propus, dar poate că îmi mai şi rămâne, oricum timpul trece, viaţa se scurge fără ca să ne dăm seama, o zi pe care o stau la calculator degeaba e o zi pierdută de care nici nu îmi voi aminti, iar o zi plină, te face împlinit, îţi face viaţa mai lungă...

4 comentarii:

Foarte frumoasa rochita. Cit despre pozele pe care trebuia sa le primesti, poate a pierdut adresa de mail, sau cine stie ce s-a intimplat? Oricum, bine ca ai reusit sa faci tu aceste poze inainte de a da rochita. Asa, cel putin ai o amintire 'in culori' despre ce ai facut ;)

 

Cand o sa-mi fac si eu fetita mea, am sa iti comand cateva din astea ;)) ca tare simpatice mai sunt. Te-am pupat si spor la ascultat si la crosetat lucruri frumoase :*

 

Multumesc!

 

Trimiteți un comentariu